Tisk bloků, jako nástroj marketingové strategie


</div>
<p><a href=Marketingová strategie má za úkol získávat spokojené a stálé zákazníky. Ti jsou předmětem zisku firmy. Ale je to řečeno velmi zjednodušeně. Marketingové plánování je daleko složitější a má své zásady a svá specifika. Do marketingové strategie patří, kromě jiných nástrojů, i nástroj propagace. Zákazník je sice zdrojem příjmů, ale také výdajů. Abychom zákazníka získali, je nutné mít dobře promyšlený marketingový mix. Tisk bloků na míru může být jedním z možných záměrů propagace firmy. Spojením praktického využití dárku pro zákazníka s propagací firmy je dobrá volba.

I dárek musí mít úroveň

I když se jedná o zápisník, na kterém bude umístěno logo a název firmy, případně identifikační údaje firmy, stále se musí zachovat kvalitní úroveň dárku. Volbou vhodného typu papíru, gramáže, laku a barevnosti takové úrovně můžete lehce dosáhnout. Myslete i na to, že se blíží konec kalendářního roku a že takový dárek udělá radost i zaměstnancům. Můžete zanechat dobrý dojem nejen u zákazníka, ale i u svých loajálních a oddaných zaměstnanců. Sestavujete-li strategii propagace, nechte se inspirovat.

Tisk bloků, jako nástroj marketingové strategie
Ohodnoťte příspěvek